004-normal.jpg

Pikkusen söpöjä, löytyivät naapurin aidan vierestä. Minikokoisia!!

006-normal.jpg

Silmuja pari päivää sitten

005-normal.jpg

Olen kulkenut alkuviikosta näin kepeissä jalkineissa. Oli ihan pakko vaihtaa kenkiä safkiksella kun oli niin lämmintä. Hätäpäissäni lakkasin pari varpaan kynttä kun en oikein tykkää pitää sandaaleita ilman että kynnet on laitettu. Pitää kyllä hoitaa jalat kesäkuntoon muutenkin. Viimeksi jalkoja hoitaessani lisäsin veteen oliiviöljyä ja hunajaa.Taidan laittaa nytkin, oli sen verran onnistunut seos.

Nyt on ollut taas vapaata keskellä viikkoa ja olen hyödyntänyt sen liikkuen. Keskiviikko iltana olin salilla ja tänään puolen päivän jälkeen. Sali oli auki vain 11-14 joten porukkaa oli kiitettävästi.Silti ei tarvinnut odotella missään vaan treeni eteni sujuvasti. Mulla oli jalkatreenipäivä tänään ja sen verran koville tuli jalat laitettua että päivälenkki koirien kanssa ei ollut ihan parasta herkkua. Oli" tosi kiva" kiivetä jyrkkää mäkeä kun jalat huusi apua. Loppulenkistä kyllä vetreydyin vähän. Tänään on selvästi ollut ukkosta ilmassa ja saattaakin olla että siitä johtuen vedin pienet tirsat ennen lenkkiä.

Dumle raukka oli tuskissaan kun oli tosi kuuma. Läähätti ja kompuroi sekä raahautui perässä, ei taida ihan kaveri olla kunnossa. Kuumana päivänä pitäisi ehdottomasti mennä metsään lenkille kun siellä on varjoisaa ja puroja joista voivat koiruudet hörppiä pahimpaan janoonsa. Niin paljon kuin itse rakastaakin tuota lämpöä  niin ei se kyllä koirien keli ole. Silloin pari kesää takaperin kun oli kauhea helle niin meillä oli ovet auki yölläkin ja koirat nukkuivat pensaiden oksistojen alle kaivamissaan kuopissa. Lenkit suoritettiin mahdollisimman viileinä aikoina. Päivisin ei koirissa juuri elämää ollut.

Nyt sitten huomenna töihin ja sitten taas vapaalle, Sounds great!! Olen ennenkin sanonut että työviikko minun makuuni tällainen pätkä.

Soijapyöryköitä tein tänään lisää ja sen kanssa nami-salaatin:

003-normal.jpg

Jääsalaattia, kurkkua, tummia viinirypäleitä (olen koukussa näihin), auringonkukan siemeniä, sipulirouhetta, maissia, parmesanlastuja ja niiiiiiiin herkullista halloumia jota voisin syödä vaikka joka päivä. Nami!!

PEUKKUJA KAIKILLE! (ja pakollinen koirakuva...)

004-normal.jpg

E