005-normal.jpg

Ihan vaan enää tosipikkiriikkisenpikkusen ostin tänään. Kokeilin vaikka mitä mutta olin valikoiva, hyvä minä. Tarkan euron tyttö!

004-normal.jpg

Neonkeltainen ja laventelin sininen toppi tarttui matkaan gina tricotilta. Mutta ei mitään muuta!! Tässä kuvassa värisävyt eivät näytä niin hyviltä kuin oikeasti ovat. Mutta uskokaa mua, ihania ovat.

Koirat sai palkkapäivän kunniaksi vähän uusia ruoka juttuja joita ovat jo maistaneetkin. Nugetit ainakin kelpasi hyvin mutta luulen että söisivät vaikka niitä kuuluisia pieniä kiviä jos tarjoaisin. On niin hakusessa tuo koirien ruokinta kun mikään ei tunnu oikein hyvältä. Jotenkin olen koko ajan matkalla siihen raakaruokintaan päin, jos en ihan totaaliseen niin ainakin osittain.

012-normal.jpg010-normal.jpg

Yllä koirien hankinnat: Uudehko kuivamuona jossa ei ole riisiä vaan mm. mustikoita yms. ja uusia pakasteita, mm. tänään testatut nugetit. Nämä siis tytöille, ei Hra Koiran kuppiin.

Dumlelle haettiin myös kaksi laatikollista samylinia ja el-aseman työntekijätkin kauhisteli sen hintaa. Olipa nyt ainakin halvempaa kuin apteekissa jos tästä huikean kalliin lisäravinteen hinnasta nyt jotain positiivista pitäisi keksiä. Ja tietenkään vakuutusyhtiö ei korvaa senttiäkään :(

OMT fyssarilla käynti oli siis tänään. Lukkoja oli paljon, ne aukaistiin ja hoitoon tehtiin suunnitelma. Mulla on yliliikkuvat nivelet (no sen tiesinkin) ja ne on syynä kaikkeen oireiluun.SI-nivelet ja muut vaivat ovat fyssarin mukaan seurausta siitä. Käyn nyt kerran viikossa vastaanotolla ja saan sitten jossain vaiheessa jumppaohjeet joita tulee tehdä ehdottoman säännöllisesti. Duunissa täytyy työfysioterapautin käydä katsomassa parhaat mahdolliset säädöt työtuoliin ym. Salilla ei saisi käydä ollenkaan ainakaan nyt kun selkä on edelleen ärtynyt. Saa nähdä miten suostuvat vielä jäädyttämään mun kk-korttia vai meneekö nyt hukkaan loput siitä. Pikkasen ärsyttää kyllä kun tekivät mulle treeniohjelman jossa ei ollenkaan huomioitu selkäni tilannetta vaikka sen kerroinkin. Mitä ilmeisimmin ei siis ollut salilla ollenkaan tietämystä asian tiimoilta. Eivät kuitenkaan sitä kertoneet vaan ihan pokkana tekivät ohjelman josta oli siis enemmän haittaa kuin hyötyä.

Seuraavaksi valitan veturin citymarketista. Kävin tänään infotiskillä kertomassa jättäneeni eilen ilmakuivatun kinkun kassalle. Näytin kuitinkin. Eipä tiskillä ollut pimu löytänyt kyseistä merkintää jostain ruutuvihkosta johon kuulemma AINA merkitään kaikki kassoille jääneet tuotteet ja jos tässä pyhässä vihkossa ei ole mainintaan niin valitan, se on sitten siinä. En siis saanut uutta kinkkupakettia tilalle!!?? Hassua tässä oli se että kun reklamoin samalla kivikovasta "syöntikypsästä" avocadosta niin siitä sain kyllä rahat takaisin eikä edes haluttu nähdä kyseistä avocadoa. MIten ihmeessä luottivat mun sanaan tässä avocadoasiassa, menee kyllä yli mun ymmärryksen. GRÄÄH! Kannattiko menettää yksi asiakas 1,90 € maksaneen ilmakuivatun kinkun takia, kysynpä vaan? Tuli myös mieleeni että mitä jos kassatyttö unohti merkata vihkoon tämän kassalle jääneen surullisen kuuluisan kinkkuni? Se meni nyt meitsin piikkiin ja olen aika ärsyynyt tällaisesta "asiakaspalvelusta". Kuka idiootti nyt ajaa johonkin veturiin valehtelemaan jostain vajaa kaksi euroa maksavasta kinkusta vain kokeillakseen saisiko uuden ilmaisen paketin.

Maanantaina pitäisi taas suunnistaa työmaalle eli saada jollain tapaa mahtumaan 8 tuntia johonkin kohtaan vuorokautta. Mulla on nyt niin rento meininki päällä ettei hirveesti houkuttele juurikaan tahtia kiristää!!

Loppukevennys:

Olen muuten koko päivän pitänyt päällä eilen ostamiani sortseja ja olen niiiiiiin tyytyväinen niihin. Asioilla, koiralenkillä; toimii joka paikassa.Kivat päällä ja pirteän näköiset. Yhdistin niihin "turvallisen" mustan hihattoman topin. Me happy!

VIIKONLOPUKSI HÖMPPÄÄ

003-normal.jpg

E<3