Heissan immeiset! Tässä blogissa on yleenä käyntejä noin 150 päivässä mutta nyt viime aikoina on kävijämäärät vähentyneet oleellisesti. Olen huomannut että nyt kun olen kovasti kirjoitellut heppajuttuja niin määrät ovat kääntyneet laskuun. Tai sitten olen muuttunut tylsäksi, mikä sekin on tietty mahdollista...

Miten sitten pitäisi blogia pitää?

Jos nyt joku minua joissain blogeissa ärsyttää yleisesti ottaen niin se on sitten sellainen luonnoton hehkutus ikäänkuin asiat olisi aina kauhean hyvin. Moni nuori ihminen saattaa saada muoti ja lifestyle blogeista sellaisen kuvan että on normaalia koko ajan shoppailla, käydä ulkona syömässä, juhlia usein, omata laaja kaveripiiri, olla kaunis ja trendikäs ja matkustella jatkuvasti. Siihen jos ei sitten pysty niin voin vain kuvitella miten epäonnistuneeksi ihminen voi itsensä ja elämänsä kokea. Mitä siitä sitten voi seurata jos pyrkii samaan? Jokainen voi vaan kuvitella...Fakta kun on se että elämä on aika ajoin tylsää ja pitää sisällään erilaisia velvoitteita. Siksipä olisi niin hyvä osata nauttia arjen pienistä asioista joita kaikille on tarjolla.

Blogit luovat fantasioita ja mielikuvia siinä missä mainoksetkin ja ihmiset yrittävät pyrkiä samaan.

Omaan blogin pitooni palatakseni, blogini kuvat eivät koskaan ole olleet mitään hyvätasoisia, ajoittain jopa hyvinkin huonoja. Joskus joukkoon on eksynyt joku helmi. En jaksa asiasta stressata sillä kuvien tarkoituksena on kuvata/ilmentää fiilistä tai tilannetta. Minua ei itseäni haittaa "huonot" kännykkäotokset kun toisten blogeja selailen. Aito fiilis on tärkeintä!

Itsellenihän minä tätä blogia kirjoittelen ja omaksi huvikseni, mutta aina kun kirjaudun sisään niin kävijämäärät lävähtää ensimmäisenä vastaan enkä voi sanoa etteikö se PIKKUISEN vaikuttaisi minuunkin. On aina kiva saada kommentteja joten kai tässä toiveena on myös jonkinmoisen vuorovaikutuksen luominen.

Olen myös ollut huomaavinani että blogin pitäisi keskittyä johonkin tiettyyn aiheeseen eikä saisi rönsyillä asiasta toiseen kuten minä teen. Kai blogimaailmassa sitten on joitain kirjoittamattomia sääntöjä joita en osaa tai edes halua noudattaa. Tämä blogi kertoo minun ja laumani elämästä ja siihen kyllä totta vieköön kuuluu sitten kaikkea maan ja taivaan väliltä. On ihanaa kun olen niin onnellisen tietämätön kaikista normeista sillä se antaa minulle vapauden rönsyillä ja vaihtaa aiheesta toiseen, fiiliksen mukaan. Minä ainakin olen kiinnostunut ihmisten elämästä sellaisena kuin se on, arjesta ja kaikesta.

Miten siis on, pidetäänkö blogeja itseä varten vailla suorituspaineita vai onko päätarkoituksena saada mahdollisimman paljon lukijoita vähän niinkuin hinnalla millä hyvänsä? Kommenttiboksit mielisteleviä tekstejä täyteen niin sitten on hyvä. Aitoako? Hmmmm...

MIELIPITEET KIINNOSTAISI NYT KOVASTI. JA ERILAISET NÄKÖKULMAT. MITÄ AJATTELETTE ASIASTA?

Seuraavan olen julkaissut aiemminkin mutta laitanpa nyt vielä kertaalleen esille kun se passaa aiheeseen hyvin:

004-normal.jpg

Näin pohtien,

011-normal.jpg

Eve <3<3<3