Olen tunannut ja yrittänyt muokata yhtä syksyistä kuvaa otsikkokuvaksi lähes ikuisuuden, uhrannut yöunenikin mutta mitään en ole saanut aikaiseksi. I give up! Olen nyt päättänyt että muutenkin täytyy ehdottomasti "ryhtyä ryhdistäytymään" kun tästä "tunaamisesta" on alkanut vähän niinkuin tulla allekirjoittaneen tunnusmerkki, enemmänkin tapa kuin poikkeus. Kuinkahan monta pitäisi tehdä -asiaa onkaan tällä hetkellä agendalla... Veikkaan että aika monta. Listaakin olen mukamas väsännyt mutta suunnittelutasolle on jäänyt! Aina vaan huomaan että kello on jo vaikka kuinka paljon, ja listalle ei ole tapahtunut mitään ellei ole suorastaan pidemmäksi muuttunut. Tällainen omaan tahtiin puuhastelua on salakavalaa. Menee selkärankaan; hiipii sinne huomaamatta. Nyt on marraskuu, jo kolmas kuukausi oloneuvoksena alkamassa ja tahti vaan senkun hidastuu ja akka laiskistuu. Asiat siirtyy huomiselle ja eihän siinä muuten mitään olisikaan mutta itseä alkaa tällainen lusmuilu ärsyttää. Unohdun asioiden ääreen ja kello tikittää eteenpäin.

Olen myös surkealla tavalla laiminlyönyt koiriani. Niin sitä vaan aina tuntuu käyvän kun heppa tulee taloon.

LANGANLAIHA LIIKKALAN TULIAINEN

014-normal.jpg011-normal.jpg

(vähän jo pakkia saatu aikaan...?)

Koirien lenkit ovat olleet luvattomat lyhyitä meidän mittapuussa ja monta kertaa olen jopa nukkunut iltaulkoilut pommiin. Rakkaat mussukat ovat niin kovin kilttejä ja yrittävät parhaansa mukaan sopeutua huonoon hoitoon. Monta kertaa päivälenkin lähestyessä olen enemmän "tupluurien" kuin pirteän lenkkeilyn tarpeessa ja usein raahaudunkin selkä kipeänä ja polvet kolottaen ulos, kampean itseni väkisin ylös halusin tai en. Tähän on nyt tultava muutos!! Itselläkin on parempi mieli kun hommat tulee hoidettua eikä huono omatunto koko ajan kalva taustalla. Ja seuraava postaus ON OLTAVA koirista, eivät ole juuri palstatilaa saaneet ja sen on nyt muututtava! Uudet patteritkin on kameraan jo ostettu

HYVÄÄ YÖTÄ!

002-normal.jpg

Nyt tutimaan. Maltan tuskin odottaa minkälainen "hirviö" peilistä minua aamulla katsookaan kun yö unet ovat nyt sen verran lyhentyneet. Tässä iässä se näkyy heti naamassa jos valvoo liikaa...