Heipparallaa!

Täällä sitä taas jumitetaan keittiön pöydän ääressä kera läppärin. Ei nouse ahteri tuolilta, ei, vaikka kuinka yrittäisi. No, kohta on tuhkimon pakko lähteä liikenteeseen kun tulee keskiyö. Ettei tule mitään kurpitsailmiötä...eikä koirien otsakupla kasva liian isoksi. Mulla on muuten auton takaosasto täynnä satuloita, mutta miksi; se selvinnee huomenna. Olen NIIIIIIN ärsyttävä että en kerro vielä, en vaikka mieli tekis...

Muita tärkeitä tapahtumia tässä päivässä on se että lähi alepa aukesi parin viikon remontin jälkeen ja siellä oli tarjolla niin kakkua kuin ilmapallojakin. Pakkohan se oli mennä katsomaan mitä ovat saaneet alepassa aikaiseksi. Tavaraa oli paljon enemmän ja käytävät paljon ahtaampia. Selvästi on valikoimaa laajennettu. Hinnoissa näkyy edelleen se että kauppa on auki yhteentoista mutta on silti kiva että on tuollainen pieni, näppärä kauppa noin lähellä. Aina ei jaksa marketeissa ruokashoppailla. Päivän kruunasi ehdottomasti se, kun lähtiessäni kaupasta ovella seisonut myyjä tarjosi mulle ilmapalloa! Siis mulle??!! Se oli kuitenkin jotenkin niin söpöä että hymyilin leveästi ja hyväntahtoisesti ja myyjäkin puhkesi nauramaan. 

Mitäs muuta olen tehnyt? Ai niin, syönyt homeista paahtoleipää, tiskannut ja tehnyt kauppalistan viikonlopun 25 v. juhlia varten. Niin että semmoista!

Hyvää yötä! Tuhkimo kiittää ja kumartaa...

ilmapallo1-normal.jpg

(kuva: evijarvenns.nettisivu.org)