Kaltaiselleni minulle-kaikki-tässä-heti ja nyt -tyypille on odottaminen yhtä piinaa! Varsinkin silloin jos olen innostunut jostain asiasta ja nyt totisesti olen.

Minulle on tarjoutunut mahdollisuus päästä toteuttamaan yhtä suurinta unelmaani jos vain tulen valituksi... Olen niin innoissani etten MILLÄÄN jaksaisi odottaa huomisiltaan, jolloin asia nytkähtää eteenpäin. Valitettavan suuri on mahdollisuus siihen että koko projekti kuivuu kasaan mutta nyt haluan vain makustella asiaa ja ajatella sen toteutuvan. Nuolen sitten haavani myöhemmin jos siihen tarvetta on.

Olen löytänyt sellaisen jutun jonka ansiosta heppaelämäni muuttaisi taas kerran muotoaan ja ehdottomasti siihen suuntaan johon olen aina sen halunnutkin muuttuvan. Voi että miten ihanaa, jos kerrankin kävisi hyvä tuuri ja asia saisi toivomani lopun.

Nyt koitan sitten vain rauhoittua ja malttaa huomiseen. Paljon, joskaan ei kaikki, ratkeaa silloin.

Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä...

Eve

WP_20140821_001-normal.jpg

My little pony and her friend... Perhaps for real...?