Olen aikamoisen hyvä tekemään montaa asiaa samaan aikaan ja organisoimaan mutta nyt mennään kyllä jo minunkin äärirajoilla. Joka elämän osa-alueella on nyt niin kiire ja miljoona asiaa hoidettavana samanaikaisesti että tiukkaa tekee. Olen juuri aloittanut uudessa työpaikassa ja siellä on ollut varsinainen lentävä lähtö. Ei ole ollut perehdytystä juuri ollenkaan eikä sen puoleen perehdyttäjääkään. Palavereja on valmiiksi kalenteri täynnä ja meikäläinen sukkuloi pitkin Keravaa asiakastapaamisesta toiseen. Kirjattavaa kertyy eikä ole juuri aikaa tutustua mihinkään rauhassa. Onneksi olen sentään tehnyt tätä työtä ennenkin, joten työtehtävästä on sentään jonkinlainen käsitys. Tietokoneohjelmaan saan jotain ohjeistusta huomenna, senkin session järjestin itse. 

Työn ohella olen samaan aikaan muuttamassa, tosin en kyllä vieläkään tiedä mihinkä... Muuttokin pitää sisällä erinäisiä järjestelyjä, joita olen niitäkin yrittänyt tehdä ns. vasemmalla kädellä siinä sivussa. Lisäksi tällä samaisella viikolla pitäisi hakea lisää heiniä Piipille. Niin ja laittaa autoa kuntoon katsastusta varten. Kaiken kukkuraksi Monsteri on pissinyt viime päivinä tiheään tahtiin, myös sisälle. Äsken vein pissanäytteen eläinlääkärille joka kertoi bakteeritulehduksesta. Mona on nyt lääkekuurilla. Koko ajan on siis jotain huolehdittavaa. muistettavaa ja tekemistä. 

Tallilla kuitenkin nämäkin ajatukset ja huolet unohtuivat kun ryhdyin toimeen tallitöiden merkeissä. Menin tallille vasta reippaasti seiskan jälkeen ja olin vähän kahden vaiheilla lähteäkö ratsimaan vai ei. Lähdinpä kuitenkin ja pellolla menimme vähän sitä sun tätä. Piipi liikkui ihan kivasti, oli suorastaan hieman laiska. Aikamoinen muutos eiliseen poukkoiluun... Olihan se aika ihanaa ratsastella mielettömässä auringonlaskussa. Nyt on niin kiva kun valoa riittää pitkälle kymmeneen. On aikaa tehdä vaikka mitä. Hoitelin iltatallit ja kotona olin vasta ennen kymppiä. Siitä sitten suoraan lenkille koirien kanssa ja nyt tässä naputtelen läppäriä vaikka pitäisi painua pehkuihin. On nimittäin ehdittävä aamutalliin ennen töitä! 

buena notte!

Eve