Muutto on nyt tehty, mutta muuttoon liittyvät hommat ovat vasta aluillaan. Laatikoita on joka puolella, muuttosiivous vaiheessa ja maalaus kesken.

WP_20141206_002.jpgWP_20141206_004.jpgWP_20141206_001.jpgWP_20141206_006.jpg

No, ei se mitään, sillä olen nyt kuitenkin omassa kodissa ja kunhan pääsen eroon tästä armottomasta päänsärystä, niin ei muuta kuin laatikoitten kimppuun. Mennyt viikko on ollut rankka ja vähäuninen. Olen yrittänyt joka välissä käydä jotain täällä asunnolla näpertämässä. Onneksi olen kuitenkin saanut apua siskolta ja veljeltä siivouksen ja maalaamisen merkeissä. Tämä kyseinen asunto on vaatinut normaalia pitkäjänteisempää kuuraamista; pelkkä pikatolu ja rätti ei ole riittänyt vaan useampi patapata on kulunut. Vieläkin on paljon siivoamista tekemättä mutta eiköhän siitäkin selvitä. Edellinen asukas on ollut, sanotaanko nyt vaikka, hieman "suurpiirteinen" tässä siivousasiassa. Olen kuitenkin laittanut  olohuoneen sellaiseen kuntoon että mahdutaan koirien kanssa jotenkuten sekaan.WP_20141206_010.jpg WP_20141206_008.jpg

Aamutalliin selvisin ehkä hevosten mielestä hieman liian myöhään mutta hyvissä ajoin siihen nähden että oli huikea päänsärky ja väsy. Nyt olen hetken rentoutunut, juonut virkistävää maitokahvia, syönyt toasted cheese sandwichejä sekä yhden creme brüleen.Buranat on nautittu ja vitamiinit, joten enköhän minä tästä kohta ole toimintakykyinen. Ennen siivoamista ja tavaroiden järjestelyä suuntaan kuitenkin tallihommiin ja ratsastamaan. Piipi on seisonut lähes koko viikon, torstaita lukuunottamatta joten nyt on korkea aika lähteä lenkille.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti! Ja onnea Suomi!

Eve