Pääkoppa parka! On niin täynnä dataa ja loputtominen tekemisten listaa, että toden teolla saa työskennellä nyt kapasiteettinsa ylärajoilla. Olen ihan kauhuissani jatkuvasta, joskin pakollisesta ostelemisesta, kun rahaa menee hirveää tahtia. Omat varannot ovat loppuneet jo aikoja sitten, ja olenkin joutunut lainailemaan isoja summia rakkaalta äidltäni, joka on suostunut sponsorikseni.  Sairaslomalaista ei tuloilla hellitä mutta onneksi kohta on leikkaus ja sitten pääsen taas pikapuoliin työntouhuun, toivon niin. 

Yllä mainitusta huolimatta olen tosi onnellinen ja fiilis on hyvä. Pikapuoliin yksi suurimmista, ellei suurin, unelmani toteutuu ja olen siitä erittäin kiitollinen ja tyytyväinen. Unelmani ei pidä sisällään niin sanottua helppoa elämää, vaan paljon työtä ja tohinaa, mutta asiat ei voisi paremmin olla. On uskomatonta, miten kaikki vaan tuntuu loksahtelevan paikoilleen. 

Kohta myös laumamme tosiaan kasvaa, ja saadaan miesvahvistusta 100 %:sesti naisvaltaiseen porukkaamme. Sitten minulla on Pipa ja Nipa, suomen nälkäisimmät lämminveriset, joita ei parane pitää hetkeäkään nälässä, ei siis sekunttiakaan. Heidän tunnuslauseensa on: "hyvä ruoka, parempi mieli" ja minun tehtäväni on pitää huolta siitä että mieli todellakin pysyy parempana...

Paskasta kelistä huolimatta, toivottavasti teidänkin kaikkien lukijoiden kesään on sisältynyt kivoja asioita!

Palaillaan, 
Eve