Nyt laitetaan kevät alkamaan! Siihen auttaa kun laittaa conssit jalkaan...

WP_20140313_004-normal.jpg

Päivälenkki ja iänikuisia luontomaisemia (hoh hoijaa... tsori)

WP_20140314_005-normal.jpgWP_20140314_003-normal.jpgWP_20140314_004-normal.jpgWP_20140314_002-normal.jpg

L-kirjaimen muotoinen mänty...

Thank God it's friday! Yleensä kun tulen kotiin töistä on aina kauhea säpinä lähteä ulos koirien kanssa. Välillä on sellainen fiilis että olisi kiva hetkeksi aikaa istahtaa, relata ja vasta sitten lähteä ulos.  Yleensä en kuitenkaan raaski näin tehdä, vaan säntään heti ulos sillä koiraparat ovat olleet koko päivän kotona ja pystyn lähes näkemään otsassa olevan kuplan. Tänään oli kuitenkin poikkeus. Kävin tulomatkalla lähialepassa täydentämässä varastoja, ostin geishalevyn ja kotiin päästyäni keitin kahvit. Samalla katselin yhden jakson salkkareita, herkuttelin geishalla ja siinä sivussa söin pari palaa leipää kun en voinut vastustaa juuri ostamaani kallen raidallista mätitahnaa. Mmmmm... 

Seuraavaksi pakkasin koirat autoon ja suuntasin auton nokan kohti Uutelaa, minnes muualle. Dumle kävi lähtöhetkillä kierroksilla ja piipitti ja ulisi taukoamatta. Jouduin ottamaan "kurinpalautusta" pihalla kun en halunnut lähteä minkään vinkulelun kanssa ulkoilemaan. Uutelassa tutkittiin taas uusia reittejä ja saatiin helposti kulumaan yli 1,5 h. Olin kuitenkin loppulenkistä niin poikki että en jaksanut edes ajatusta ruoanlaitosta joten päätin testata paikallisen pizzamestan. Todettakoon että tämä on sitten harvinaista "herkkua" mulle sillä en juuri koskaan syö ulkona tai ostele mitään pizzoja tms. 

Täällä sitä nyt ollaan sohvalla maha täynnä pizzaa ja katsellaan voice of finlandia sivusilmällä. Olen niin onnellinen viikonlopusta sillä olen nukkunut hyvin vähän tällä viikolla lähes joka yö. Lisäksi töissä on ollut mun makuun hieman liian hiljaista mikä tarkoittaa yhtä kuin tylsää. En yksinkertaisesti jaksa istuskella tyhjänpanttina. Ei ole mun juttu. Olen enemmänkin sellainen "urakkatyöntekijä"; jos ei ole töitä olisin mieluummin tekemässä jotain muuta. Mutta nyt en aio huolehtia siitä sillä on perjantai ilta ja koko viikonloppu edessä.

Vienona toiveena esitän, että löytyisipä nyt VIHDOINKIN se tallipaikka Miss B:lle. Olen nähnyt mielettömästi vaivaa, ahdistellut ihmisiä mun tallipaikka-asioilla, soitellut, käynyt visiitillä, viestitellyt, roikkunut HT-netissä ja olen suoraan sanottuna aivan kypsä tähän touhuun. Tuttu tallinpitäjä sanoi että moni pieni maalaistalli on tarkastajan pelossa pistänyt ovet säppiin ja lopettanut toiminnan. Ei ihme että paikat on nyt kiven alla. 

Ei muuta kuin Dalttonista mallia ja rennolla asenteella viikonlopun viettoon:

WP_20140314_008-normal.jpg

(Dalian lempipaikka sohvalla...)

Eve