Viikonloppu on suurimmalta osin takana ja ensi viikon haasteet odottaa edessä päin. Ihan ensimmäiseksi aion kyllä selvittää palkanmaksuun liittyvän sekasotkun. Muuten en pysty keskittymään yhtään mihinkään! Huoltoonkin on soitettava (taas) kun tällä kertaa sähkötolppa ei pelitä. Näpit jäätyi päivällä kun yritin perehtyä tolpan logiikkaan kunnes totesin ettei mokoma toimi ollenkaan!! Pieni jännitysmomentti siis huomisaamussa kun ei voi olla mitenkään varma lähteekö menopeli käyntiin... Sellaiset pakkaslukemat nyt on että ollaan siinä ja siinä.

En voi sille mitään mutta mua suunnattomasti ärsyttää kun asiat ei toimi. Joka tasolla tuntuu nyt tökkivän asioiden hoitaminen. En tiedä mitä ihme lahopäitä mun ympärillä pyörii mutta valitettavasti se olen minä joka joutuu nyt kärsimään toistuvasti toisten laiminlyönneistä ja unohtamisista. Palkassa ei tosiaan ollut ensimmäinenkään rivi oikein, autopaikasta unohdettiin ilmoittaa, verokortti jäi toimittamatta perille, postilooda vuotaa, sähkötolppa ei toimi,,,muutamia mainitakseni. Onhan se ihan kiva että seinät on maalattu asunnosta mutta jos kukaan ei ole vaivautunut tarkistamaan arkeen vaikuttavien käytännön asioiden toimivuutta niin ei paljo lohduta siistit seinät. Tulee sellainen moni kakku päältä kaunis-fiilis.

Toivotaan nyt parasta että asiat selviää ja hommat lähtee rullaamaan ettei tarvitse taas hyperventiloida. Olisi jälleen aika iltalenkin. Olen lykännyt tuonne kylmyyteen lähtemistä viimeiseen asti mutta kai se on pakko kohta ottaa itseään niskasta kiinni. Talvi on tullut, saisi mennä saman tien...

Mahdollisimman mukavaa viikkoa kaikille, 

Eve